Maty wejściowe

Czystość od samego wejścia

Zapewniamy unikalną jakość i bezpieczeństwo sanitarne dzięki naszej usłudze wynajmu mat wejściowych. Wierzymy, że ograniczanie zabrudzeń w miejscu pracy jest kluczowe dla utrzymania higieny i bezpieczeństwa personelu. Nasz profesjonalny serwis regularnie dostarcza nowe maty i odbiera zabrudzone, zapewniając, że Twoje miejsce pracy zawsze będzie czyste i schludne. Nasze maty są specjalnie zaprojektowane, aby skutecznie zatrzymywać brud, kurz, wilgoć oraz inne zanieczyszczenia, które mogą być przenoszone na butach.

Dzięki naszym matom wejściowym, nie tylko eliminujemy ryzyko poślizgnięć i upadków, ale również minimalizujemy wprowadzanie zanieczyszczeń do wnętrza budynku. Nasze maty są łatwe w utrzymaniu czystości, a my gwarantujemy, że zostaną one regularnie czyszczone, aby zachować ich skuteczność. Współpracując z nami, nie musisz martwić się o utrzymanie czystości na podłodze. Nasz dedykowany zespół zapewni Ci nie tylko wysokiej jakości maty, ale również kompleksową obsługę. Nasze rozwiązanie jest nie tylko efektywne, ale także oszczędza Twój czas i zasoby, które mogą być lepiej wykorzystane w innych obszarach działalności.

Nasze maty zapewnią optymalne warunki sanitarne w miejscu pracy.  Usługa wynajmu mat wejściowych jest gwarancją czystości, bezpieczeństwa i wygody. 

Rodzaje mat:

  • Wycieraczka Standard podgumowana. Profesjonalna mata wejściowa do użytku wewnątrz obiektów
  • Wycieraczka Strong – mata podgumowana. Dzięki specjalnemu skrętowi włókna nylonowego skutecznie zbiera z butów: kurz, brud, piasek i wodę 
  • Wycieraczka Water – mata. Jej nowatorska konstrukcja jest niesamowicie wytrzymała i pozwala na ponadprzeciętną retencję wody, zwłaszcza podczas intensywnych opadów deszczu, czy śniegu
  • Wycieraczka Ryffel – mata.  Odporna na niskie temperatury oraz wilgoć
  • Wycieraczka Logo – mata.  Wykonamy dowolny projekt (wykonanie projektu gratis) taka mata to gwarancja najwyższej jakości  z logo, sloganem lub grafiką danej  firmy

 

 


Formularz zapytania on-line

Podaj nam więcej szczegółów, co pomoże nam sprawnie odpowiedzieć na Twoje zapytanie

Załącz plik (Dopuszczamy pliki z rozszerzeniami PDF, JPG,PNG oraz dokumenty programów MS Word i Excel o wadze do 5 MB)
*Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Więcej informacji w Polityka Prywatności.
Dlaczego warto nas wybrać?
Dlaczego warto nas wybrać?

Zostaw nam skomplikowaną obsługę odzieży roboczej.  Czyszczenie, naprawa, dopasowanie do sylwetki pracownika, terminowa utylizacja, wymiana czy specjalistyczne doczyszczanie. Powierz to nam, oszczędzając czas i koszt personelu oraz logistyki.

  • ikona Cały asortyment podlega stałemu serwisowi w ramach cyklu obiegu rentalu, w tym pranie, naprawy, wymiany, uzupełnienie produktów. 
  • ikonaZadbamy o wizerunek i bezpieczeństwo naszych Klientów. Gwarantujemy regularne dostawy świeżego i czystego asortymentu, a przy tym stałe miesięczne koszty wynajmu.
  • ikona Stosujemy zaawansowany system informatyczny w celu efektywnego zarządzania. Dzięki chipowaniu odzieży technologią RFID, monitorujemy odzież na każdym etapie. 
  • ikona W ramach kompleksowej usługi, wynajmujemy i serwisujemy systemy higieny oraz maty wejściowe. 
Usługi porządkowe nowej generacji

Aktualności
MSU Rental Wynajem Odzieży

facebook in
MSU RENTAL sp. z o.o.

Adres
Plac Piastowski 3
Bydgoszcz, 85-012
NIP: 899 276 68 95
Dane kontaktowe

Zadzwoń
tel. 539 600 857
tel. 523 223 522
Godziny pracy

Zapraszamy do kontaktu
poniedziałek – piątek: 7:00–15:00